No POO method-8weeks

27.06.2018

Krásný den, přátelé!

Dnes bych ráda zhodnotila mých 8 týdnů bez šampónu. No POO metodu jsem popsala v předešlém článku a dnes bych chtěla dojít k tomu, proč jsem přestala. 
Prní týdny jsem byla vyčerpaná a naštvaná z toho, jak mé vlasy vypadají. Každým umytím byly stále masné a já je myla skoro každý den, v domnění, že se stane zázrak a něco se změní. Nezměnilo. Vlasy byly tvrdé jako koňská hříva a jediný způsob jak jsem je mohl mít, byl v drdolu. 

Po pár týdnech se situace zlepšila. Vlasy byly čisté, bez lup ale mastnota ještě zůstávala. Konečky vlasů byly naprosto vysušené a lámaly se a u kořínku naprosto mastné. Ale už jsem se odvážila vyjít ven s rozpuštěnými vlasy. Můj kluk říkal, že to vypadá jako stylový účes a mokrý efekt. Ale já jsem se necítila nejlíp. Blížícím se 7 týdnem jsem doufala, že po umytí nebudou mé vlasy stát mastnotou. Bylo to lepší. Paradoxem je, že si na tu mastnou hlavu tak zvyknete, že ani nevíte, kdy ji umýt. Mastná je pořád stejně a jednou týdně jí v pohodě umyjete.

Stejně jsem vlasy nosila neustále v culíku a děsila jsem se představy, že si v létě k šatům nebudu moct rozpustit vlasy. Lupy jsem ale žádné neměla. Prostě je máte mastné a tvrdé. Došla jsem k názoru, že tato metoda byla super na "detox" mých vlasů a že mi za to určitě poděkovaly. Zase se k ní vrátím a nebo to budu střídat. Koupila jsem si ale přírodní šampon z Rocheru s kopřivami. Je úžasný a bez silikonů. Vlasy nejsou mastné! Tato metoda někomu sedne a někomu ne. Mé jemné a husté vlasy se prostě nedaly.

Mějte se krásně, vaše JasmÍv.

Slunce v duši-svět podle Ív
Všechna práva vyhrazena 2018
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky